środa, 12 kwietnia 2017

Thailand 2017


Phuket, 12.04.2017

Witam Was moje Kochane! 😘  /  moi Kochani!  😉

U mnie raczej ok. Dzisiaj było całkiem fajnie. Adaś 💖 😘  i Juleczek💖😘  byli dzisiaj cały dzień w domu.Zbliża się Song-Kran jak już informowałem w poprzednim wpisie i mają wolne. Grali na komputerze/iPadzie, bawili się, oglądali filmy itp. Ja też się z nimi bawiłem, ćwiczyłem na krześle i w pozycji stojącej. 
Popołudniu odwiedziłem Top Team po raz ostatni... (w tym roku kalendarza lunarnego).
Ustawili wielki głośnik i scenę przed PTT. Z głośnika grała tajska muzyka Song-Kranowa. 
Zrobiłem dzisiaj tylko 100 brzuszków👎 To mało przed Song-Kranem. Ale trudno. Ćwiczyłem też bicepsy i się rozciągałem. W między czasie trenowałem ciosy. 
Po treningu zapadła ciemna noc. Pospieszyłem do domu.


Zapraszam do oglądania fotek, komentowania i na FB:
- mogę liczyć na komentarze i/lub liki? 😲

za wszystkie z 💖  dziękuję!

dzisiaj tylko 100 brzuszków ... 👎
 lecz nie kryje zadowolenia 😃 
 miejsce w którym ćwiczę 💪 
 po treningu


A co u Was? 😯

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz