poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Thailand 2017


Phuket, 3.04.2017

Witam Was moje Kochane! 😘 . / moi Kochani! 😉

Co u Was? 😯

Dzisiaj Juleczek 💏💗  i Adaś 💏💗  wpadli na pomysł, zrobienia szejka!  Był to dobry pomysł!👌  Orzeźwiło nas. 
Popołudniu odwiedzili nas syn i córka Pani U. Zabawili A.💗💏  i J. 💗💏   i było bardzo śmiesznie 😀  Ja też się z nimi trochę pobawiłem, a następnie pojechałem na spacer. Najpierw zahaczyłem o Phuket Top Team, gdzie ćwiczyłem najpierw z ciężarkami, potem brzuszki. Z tym, że dzisiaj miałem z lekka prze formatowane ćwiczenia. Ponieważ trener Taj uderzał w mój brzuch rękawicą. Ale spoko👍  Nie bolało lecz motywowało. 
Po ćwiczeniach byłem w owocowym. kupiłem sobie ananasa 💛   Sprzedawczyni Tajka 😘 , obrała ze skóry i pokroiła mi go. Jutro będę miał ananasowe drugie śniadanie i/lub podwieczorek.   

Zmiksowany shake borówkwo-truskawkowo-malinowy
Trzaskam brzuchy


Zapraszam też na FB:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz