niedziela, 2 kwietnia 2017

Thailand 2017


Phuket, 2.04.2017

Witam Was moje Kochane! 😘  / moi Kochani! 😏

W dniu dzisiejszym pojechaliśmy z Sandrusią 😘  Cijnem 😏 do parku trampolin. Mieści się od w Big C - wielkim centrum handlowym. Dzieci 😘💗 😘💗 bawiły się przednio i miały super frajdę. Cijin też skakał. Były tam też klocki - bryły przypominające materiały budowlane. 
Popołudniu poszedłem na spacer. Chciałem wyprowadzić "Bat - Mobile"a na spacer. Niestety, padał deszczyk (nie był on spory, ale...) ograniczyłem się do  spaceru na pieszo. Obszedłem ulicę. deszczyk kapał, ale był nie wielki. Top Team był dzisiaj zamknięty. Przed wejściem pod wiatę "Czarna nóżka" powitała mnie wylewnie merdając przyjaźnie ogonem, od czasu do czasu liżąc moje stopy i nieustannie witając. Na ścianie siedział owad.
Pani U. przyrządziła wspaniałą tajską kolację. Zjedliśmy razem z A.💗😘   i J💗😘 

Zapraszam do oglądania fotek, komentowania i udostępniania, a także na FB:
Dziękuję! 

klub trampolin
klocki - bryły, przypominające materiały budowlane, były przyjemne w dotyku 
 Cijin 😉  skacze 
Wasz LM 
 bambusowy płot 
 "Czarna nóżka" 
niezidentyfikowany owad

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz