środa, 26 kwietnia 2017

Thailand 2017


Phuket, 26.04.2017

Witam Was moje Kochane! 😘  /  moi Kochani! 😉

Dzisiaj byłem w Phuket Top Team. Ćwiczyłem najpierw z ciężarkiem 30 kilogramowym (150x). później brzuszki (300x) a następnie zwolnił się trener MT i ćwiczyliśmy ciosy. Na koniec ćwiczyłem z ciężarkami 4 kilogramowymi 150x (+/- dobrze 👍  / 👎 ). 
Następnie pojechałem na spacer. Wstrząsnął mną widok (los) biednych ptaków trzymanym w klatce... One mają prawo wolności!!! I co z tego??? 😭
Po ćwiczeniach w PTT, pojechałem na spacer. Choć się ściemniło, pojechałem do owocowego i kupiłem ananasa za 25 THB (ok. 2, 50 PLN). Prz`y okazji szlifowałem swój tajski/angielski w rozmowie. 

A co u Was? 😵

Zapraszam do oglądania zdjęć, komentowania i na FB:

Współczuje tym biednym ptaszkom ... 😫 
 storczyki, czyli orchidee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz